The Greatest Guide To مانتو زنانه

Wiki Article

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم رنگ زرشکی ترکیبی از دو رنگ قرمز و بنفش است بنا بر این با رنگ سبز که مکمل رنگ قرمز است به راحتی ست می‌شود و ترکیب زیبایی را به وجود می‌آورد‌.

سایز ۱ مناسب سایز ۳۸ تا ۴۲ قد مانتو ۱۱۸cm دور سینه ۹۶ cm دور باسن ۱۶۶cm دور بازو ۴۸ cm قد آستین ۵۷cm سایز ۲ مناسب سایز ۴۴ تا ۴۸ دور سینه ۱۰۲cm دور باسن ۱۷۲cm دور بازو ۵۰cm قد آستین ۵۷cm قد مانتو ۱۱۸ cm

(مدلی ساده از طرح سراسر  مشکی که برای دختران  قد بلند، یکی از الگو  های دوست داشتنی ساده  محسوب می شود)

هلدینگ رویاسازان هدفمند با کارخانجات سنگ، پوشاک و دکوراسیون، با کادری مجرب آماده خدمت رسانی می باشد.

مکان هایی برای خرید کت و شلوار زنانه  مناسب  است که فروشگاه،  تخصصی  به این کار مبادرت کند.  مثلا در کنار کت و شلوار زنانه، کیف و کفش و اکسسوری و مانتو و پالتو ارائه نکند! چرا که در این صورت،  حق انتخاب ها محدود می شود.

لطفا برای ورود به سایت یا ثبت نام شماره موبایل خود را وارد کنید

شومیز راه راه افقی یا عمودی میتواند استایل شما را شلوغ تر و بزرگ تر نشان دهد)

برای دریافت آخرین اخبار و تخفیف های برندها به خبرنامه ما بپیوندید.

پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته جهت رفاه حال همراهان همیشگی درس ایگو

  اما اگر سایز  شما به گونه  ای است که شایسته ترین اقدام،  خرید پارچه و سپردن آن به یک خیاط  مجرب امتحان پس داده  خوش قول است!، حتما این عملکرد را در دستور کار  خود قرار دهید. اما هیچ وقت این کار را به دقیقه  ۹۰ موکول نکنید.  مخصوصا زمان هایی که به عید و تعطیلات خاص (مثل نوروز) منتهی می شود.

این پرسش همواره در ذهن بانوان به خصوص  نوجوانان و جوانان است تا انتخاب  عالی  را در کجا انجام دهند تا در بودجه و زمان، صرفه  جویی کنند  و کیفیت  خوبی را در اختیار داشته باشند.

مانتوهایی با رنگ های برجسته و روشن مثل تولیدی کیف تهران زرد، علاوه بر ترکیب های جذابی که با رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی و قهوه ای می‌سازند، مکمل های خوبی برای رنگ های متضاد خود نیز هستند.

برای  بانوان چاق یا لاغر، قد کوتاه یا بلند، انتخاب پارچه خوب و با کیفیت، تاثیر زیادی در خوش  استایل نشان دادن  آن ها دارد.

مانتو زنانه اسپرت از ویژگی سادگی پیروی می کند. مانتو اسپرت زنانه بیشتر در مکان های رسمی وآموزشی کاربرد دارد شما اگر دانشجو هستید بهتر است از مانتو زنانه اسپرت استفاده کنید تا علاوه بر سادگی از شیکی وبه روز بودن این مدل مانتو نیز بهره ببرید

Report this wiki page